RETOURNEREN & RUILEN
Ondanks dat wij veel aandacht aan onze producten besteden, kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij willen je dan vragen om jouw nieuwe items direct na ontvangst te controleren op gebreken. Heb je iets ontdekt wat niet helemaal in de haak is? Neem dan contact met ons op, bij voorkeur via webshop@wijnbergermode.nl. En gooi jouw pakbon/betalingsbewijs vooral niet weg, want de garantie van jouw item(s) is/zijn alleen geldig binnen 3 maanden na aankoop met pakbon/betalingsbewijs

RETOURNEREN
Het kan zo zijn dat de bestelde artikelen niet voldoen aan jouw verwachtingen. Erg jammer, maar geen probleem. We nemen de artikelen vanzelfsprekend terug. Lees hieronder onze retourvoorwaarden en hoe je jouw bestelling kunt retourneren, we willen je dan ook vragen om de volgende stappen te volgen;
• Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst;
• Geef op de pakbon duidelijk aan welk(e) artikel(en) je wilt retourneren, door deze aan te kruisen.
• Voorzie het pakketje van een nieuwe Track & Trace code, zodat je altijd een bewijs van verzending hebt;
• Retourkosten zijn voor eigen rekening;
• Artikelen dienen ongedragen en ongewassen te zijn (passen mag natuurlijk wel) en moeten voorzien zijn van originele labels en prijskaartjes.
• Wanneer de originele labels en prijskaartjes niet aanwezig zijn en/of de artikelen gedragen zijn, behouden wij ons recht de artikelen te weigeren.
• Wanneer er korting wordt gegeven op een totaalbedrag (bijvoorbeeld bij een aankoop boven 100 euro krijg je 15 euro korting) zal er een prijscorrectie plaatsvinden als er na retournering het totaalbedrag beneden de kortingsgrens van (in dit voorbeeld de 100 euro) het totaal uitkomt.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Wijnberger Pak & Casual niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs! Let op: bewaar deze totdat de terugbetaling of de verrekening van jouw retouritems correct verwerkt is.
Je mag jouw artikel(en) natuurlijk ook in de winkel retourneren. Lever de ingevulde pakbon samen met het artikel in bij ons in de winkel. We zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen wordt teruggestort of dat je Achteraf Betalen rekening wordt gesloten.

RUILEN
Wil je liever een andere maat of kleur? Ook dit is geen probleem. Geef aan op de pakbon om welk artikel het gaat en voor welke maat/kleur je het artikel wilt ruilen. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, sturen wij het nieuwe artikel uiteraard kosteloos naar je toe. Natuurlijk kun je het artikel ook ruilen in onze winkel.
Controleer of jouw artikel in aanmerking komt voor een ruiling:
• Het artikel moet ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn;
• Jouw ruiling moet binnen 8 dagen bij ons binnen zijn;
• Alle artikelen moeten voorzien zijn van de originele labels en prijskaartjes.
Het kan gebeuren dat jouw gewenste maat of kleur helaas niet meer op voorraad is. We laten je dit dan zo snel mogelijk weten en zullen in dat geval het aankoopbedrag terugbetalen of de Achteraf Betalen rekening sluiten.

GESCHILLENREGELING
Ben je niet tevreden over een product of dienst? Neem zo snel mogelijk contact met ons op via 0529-431329 of mail naar webshop@wijnbergermode.nl Je ontvangt uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie.
Ook als je niet tevreden bent over onze klantenservice of een ander onderdeel van Wijnberger Pak & Casual, horen wij dit graag. Neem in dat geval contact met onze directie op info@wijnbergermode.nl . Wij willen onze klanten namelijk enkel de beste shop ervaring bieden.